T.Modigh

Har skaffat en ny blogg, eftersom så många andra använder den här, som typ Alex min darling;-)
Alla gamla inlägg finns fortfarande att läsa på http://modigh.bloggagratis.se  , om det nu skulle vara intressant.
Bilder finns att hitta på http://tessmess.bilddagboken.se
´
Så vad pågår i mitt liv just nu?
Är reservantagen till högskolan en så länge, är ganska glad över det ändå eftersomn mitt medelbetyg egentligen inte var tillräckligt högt.
Vill bara ha besked snart, så jag och Alex kan börja söka lägenhet sen.
Flytta ifrån Strängnäs.
Annars jobbar jag på som vanligt på helgerna som croupier, funkar fint.
Försöker hinna med att umgås med vänner på dagarna, ska jobba ihop en MASSA pengar med Maria på 2 veckor typ. Sitta i hennes källare och bibba (för er som inte förstår, så glömm det. Jag orkar ändå inte förklara).
Pengarna ska iaf gå till Uppsala Reggea festival, kläder och annat.
Träffar en kille, om den informationen är intressant. men får väl se hur det blir. Har det ganska bra så som jag har det just nu faktiskt. =)

Var på Sean Paul i onsdags, oh gooood säger jag bara. Hade grymt kul. Har sagt i flera år nu att jag måste se han om han kommer till Sverige, och nu kom han, och jag såg han.
Sandra, äntligen!!!!!

saknar vännerna i Eskilstuna nu också när jag inte kan vara där så ofta, Mickis min darling. Fan är tomt utan våra pratstunder. Sandra, my biatch, våra flippade påhitt vi får ibland.
Sebban, ja jag saknar faktiskt honom också hahaha, hur ska han överleva i skolan utan mig? Kommer bli svååårt.
alla underbara dansvänner, fuck it hatar att sitta här i stan och inte kunna ta mig någonstans nu när jag är pank.
Men snart flyttar jag till Eskilstuna, yeah thats right!

Nu ska jag gå och möta Mr charmis en stund, sen sova lite. Hundvakt hela veckan, ensam hemma.
Syrran är också hemma, men hon jobbar och sliter hela dagarna så henne slipper man ;-) hehe.

 seee yaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0