Oh yeah

Ain't no me lovin you, aint no you lovin me,
This is strictly the code, when we came here to freak
No emotions involved

You see, I been watchin you, I'm sorry ;-)


Har varit en lång vecka.
Jobbade med Maria i måndags och tisdags, resten av veckan orkade vi inte.
I tisdagskväll var jag med Alex och festa i etuna, hade riktigt kul, right alex ;-) hahahahaha.
Sen har vi bara åkt bil hela nätterna typ.
Åkt till etuna fram och tillbaka, käkat på donken och sånt.
Snart är Juli slut, om 2 veckor får jag veta om jag kommer in eller inte på högskolan,
annars söker jag jobb.
Kanske flyttar till brorsorna i Huddinge, annars bor jag med Alex om jag får jobb i etuna.
Får se, två veckor kvar sen vet jag.
Ska jobba ikväll, och imorgon kväll också. Är helt slut, men måste.
Ot ikväll och Bk imorgon som vanligt.
Aja, ska inte skriva så mkt mer, har hänt ganska mkt, men dom som behöver veta vad som händer just nu i mitt liv vet redan ;-) hehe.

Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0