Dreads

Igår blev en väldans lååång dag.
Tog med mig hundarna till stallarholmen, Maria behövde hjälpt med att kamma ut sina dreads, så där satt jag från klockan två till halv tio typ och kammade ut dom. Syrran kom förbi en stund och bistod med lite hjälp, och alex kom lite senare på eftermiddagen och hjälpte till hon med.
Så nu är Maria iaf utan dreads igen, nästa gång hon gör sånna, och vill ha ut dom igen kommer jag supa henne dyngrak och sen klippa av henne hela håret hahaha.

Efter det drog vi till sågen och träffade några andra, jag badade lite med hundarna, skönt med ett nattbad. Fast det var bara Aztrid som badade, för Selma vågade inte.

Idag har jag kört Maria till Örebro och tillbaka, Alex och Erika var också med i bilen. Var riktigt trött, skönt att komma hem sen igen, tog ett lååångt bad. Nu sitter jag nere på rummet och väntar på bättre tider ;-)
Syrran och hennes polare är uppe i vardagsrummet och skrålar till singstar, så jag poppar min musik istället!
Resten av veckan ska jag fortsätta vara hundvakt, sen bibba med Maria, och så jobba som vanligt i helgen.
Ot på fredag och Bk på lördag för er som vill veta.

Aja, kanske uppdaterar mig mer sen...men tror inte det heheheh..

see yaaaah



Mitt horoskop för Juli, halva månaden hade gått så tänkte utvärdera lite så här långt.

I grund och botten blir det dina egna val som avgör. -Stämmer alltid
 Det finns många möjligheter för dig, men du känner dig ambivalent och det är lätt hänt att du fastnar mellan alternativen utan att kunna fatta beslut. -Kan jag hålla med om, men så har det varit ganska länge nu. 
Juli blir en månad av knepiga vägval och blandade känslor. Vissa dagar blir synnerligen romantiska och du får en hel del mycket vackra komplimanger, men allt känns ändå komplicerat för dig. -oj oj, börjar bli läskigt, stämmer helt och hållet, tror vännerna som känner mig bäst och vet allt som sker runt omkring mig kan hålla med. Du är också trött. Sköt om kroppen lite extra så klarnar tankarna också efter ett litet tag.
Bästa chansen: Lejon, Jungfru, Fisk. - Brukar inte fråga vad folk är för stjärntecken när jag träffar dom =/
Bästa stället: Utomhus. - Utomhus är alltid bästa ställena på sommaren, vad man än ska göra. "Logiskt"
Bästa datumen: 2-3/7 - Dessa datum var jag i Västervik, hade grymt kul iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0