Jul

Kort redogöresle; Julen firade jag i falun hos morfar.
Drog ut på krogen i falun på lördagen, och dte va väl ganska okay.
Jobbade på BK i tisdags, slagsmål vid bordet, så en hel drink spildes ut, så det var bara för mig att torka upp det, sen gick brandalarmet IGEN!
Andra gången som det händer när jag jobbar på BK.

Kom tillbaka till etuna igår, jag och alex han iaf umgås i en dag, för sen idag drog hon iväg, och kommer inte hem fören nästa vecka, gonna miss you darling.
Var med Mickis och Johanna hela eftermiddagen, mys mys.



-Är du upptagen?
-Ja!
-Du har alltså pojkvän?
-Nej!
-Så då är du singel?
-Nja, ja,  fast jag är upptagen.
-??

hahahahaha, ja du, hur ska andra kunna förstå när jag inte ens själv kan förklara det.

I treat you like my only dude
But you're not my boyfriend,
Candlelight dinners for two
But you're not my boyfriend,


Why can't we fall in love?
Baby you're the one that I've been thinking of

Why can't we be more then friends?
Let me be the one that you've been dreaming of

Why can't I Just have you?
Going crazy over you

Boy you've got me bugging, got me flipping out my way

Got me going crazy from the first day
I wanna be your love, gotta be your lady
Cause a guy like you needs me
This is more then desire, this is not me
Pain in my heart if you don't stay


Baby wanna wait, wanna be with you
It's true
Falling deeper when I'm next to you

So now that you know baby, what you gonna do?
I've showed you my heart and it's all up to you
I've having some feelings, I hope that you do
Stuck on you boy, out of the blue






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0