Första Advent

Ja, nu är det inte långt kvar till jul, mysmys!
Så hur har min helg varit? ganska lugn!
I går va jag med Haysam, Maria och Jocke, eller ja, iaf en stund.
Haysam kom hem till mig runt nio på morgonen, för Maria hade tvingat han att ta tåget från stockholm, så när alla vi vaknat drog vi ner på stan och käkade. Efter det drog jag och Jocke hem till honom, jag kröp ner i soffan och kollade på Blood in, blood out.
Sen spelade jag poker med adde, första gången jag spelade Texas hold em (eller hur fan det nu stavas), och jag VVVAAAANN!! Yeah thats right, jag spöade adde, första gången jag ens spelade det, vet knappt ens hur man ska göra hahahaha.
Sen knallade jag hem och bytta om till Jobbet, blev en ganska seg kväll, och hade ont i huvudet. Efter det mötte JockePocke mig på stan och vi köpte kebab, sen knallade vi hem till mig. Lyssnade musik, kollade film och sen somnade jag, och sov som en stock.

Fick någon tokidé imorse när jag vaknade, och möblerade om lite i lägenheten, blev ganska bra måste jag säga!
Ska sätta mig och plugga så fort Alex kommer hem, känner ganska mycket ångest för den där jävla  uppfgiften, så jävla svårt!

men, ska fortsätta sega lite! herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0