En vecka --> Julafton

Ja så var det en vecka kvar till julafton, och som vanlig i december går jag och blir mega sjuk.
Låg och hostade hela natten, sen ny kallsvättas jag som fan, och känner mig helt yr = FEBER!
fuck it, har inte tagit tempen för vi äger ingen sådan, men jag hoppas fan inte jag har fått feber, fast allting visar på att jag uppenbarligen har fått det.
Skulle åkt till sthlm och jobbat onsdag och torsdag, men blir nog inte så, inte som jag mår nu iaf, det går bara inte.
Var nyss och handlade på Ica, ska laga lasange, men måste vänta på att köttfärsen ska tinas klart. fan orkar inte egentligen, är inte ens sugen på nått att äta, men jag måste!

Äntligen är det iaf bevisat, svenska killar är dåliga/tråkiga i sängen;

http://www.aftonbladet.se/karleksex/article1453938.ab
Har ju sagt det hela tiden, bäst ni skärper till er nu grabbar hahahahahaahahaha

Laaateeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0