Denna vecka!

Måndags:
Pluggade hela dagen typ, Jessica hjälpte mig (ett stort tack igen). Utan henne hade jag aldrig blivit klar fan.
Sen gick jag hem till Sebban en stund och hälsade på, dom har ju flyttat. Riktigt mysigt hemma hos dom.

Tisdag:
Var i skolan, sen åkte jag till Västerås och var barnvakt.
Alex följde också med, kollade på Törnrosa när kidsen hade somnat.
Magdalena är från och med nu våran idol.
-Jag ska förvandla henne till en tjoooock PADDA!
....
-De skulle göra mig lycklig.
hahahahahahaha älskar  disney filmer, bästa!

Onsdag: Johanna 18 år
Tog bussen till tåget i västerås, satt och fikade på wayns i väntan på tåget, slutade i skrattattack så tårarna sprutade, så vi skyndade ut därifrån hahaha. Alex my giiiirl hahahahahahahah.
Sen åkte vi och hämtade en julgran som vi fått av sebbans mamma, släpade med oss den hem på bussen.

Sen kom Jocke, mickis och Anki förbi och vi började supa. Sen kom även johanna, haha riktigt rolig kväll blev det. Är väldans nöjd. En grattis fest till johanna, och en hejdå fest till Anki (hon åker tillbaka till USA nästa vecka, gonna miss her).

Torsdag: Blev en heeelt seg dag. Jag och Anki drog med hem till JockePocke och kollade film, sen knallade vi hem till mig igen och tog det lungt bara.

Fredag: ikväll ska jagbara jobba. Sega hela dagen, mysa framför tvn.

Bilder från onsdagen kommer upp så fort jag fått dom av Mickis ;)
See yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0