December

Nu är det DECEMBER!! weey, klockan är 04,28 och jag sitter hemma i soffan.
Maria kom nyss förbi och ska sova här inatt, hon har partat och åkt bil, och som vanligt står min dörr öppen för det behövande =)
Väldans trevligt att hon kikade förbi.

Ikväll va jag och jobbade på Nybro, en ganska seg kväll, men hade bra med spel, och det gick riktigt bra för mig.
Så får väll vara nöjd med kvällen.
Men finns vissa saker jag är mindre nöjd med, tyvärr.
Fattar inte att det ska vara så mycket problem hela tiden
Förstår inte vad det är DU egentligen vill.
Anklagar mig för massa saker, som inte ens stämmer,
sen säger du att du ska göra massa saker, orkar inte skriva vad det handlar om.
Eller tänker inte skriva vad det handlar om, folk som inte redan vet behöver inte veta!

Försökte sova lite innan jag skulle till jobbet, men fick panik, drömde helt skumma saker. Fan fett läskigt var det.

Aja ska skvallra lite med Maria nu
See yaaah

Sådär nu är klockan 05,29. Jag och Maria har varit och mött JockePocke, så nu sitter vi här hemma hos oss och segar =)
Ska försöka sova om ett tag.

Laaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0