Carrie och Mr Big?

Varför fortsätter du göra så här?
Komma och gå som du vill i mitt liv.
Eller den egentliga frågan är antagligen: Varför tillåter jag dig att göra det?
Är jag så svag? (ush hatar att använda det ordet när jag skriver om mig själv)
Men okay, jag ska vara ärlig. JA, jag är svag! Iaf när det gäller dig.
Jag försöker göra allt för att inte vara fast vid dig, men ju mer jag försöker ju hårdare binds jag till dig.
Jag tror jag lärt mig spelets regler, men sanningen är att det finns inga jävla regler i det här spelet.
Ska du och jag vara som Carrie och Mr Big i Sex and the city.
Det kommer fortsätta vara så här hela tiden, fram tills dess att du antingen inser att det är mig du vill ha, att det är mig du vill vara med, eller att jag ber dig dra åt helvete och är stark nog (ush ush ush, låter så patetiskt) att bryta mig loss från dig?!
Antagligen.
Men tills dess,
ja egentligen, vad ska jag göra fram tills dess?
För en gång skull har jag ingen aning, har ingen plan på vad jag ska göra.
Jag får helt enkelt leva med det här.
Fram och tillbaka, precis så som det varit under den senaste tiden.

och alla ni trogna läsare av min blogg, jag vet att jag skrev in texten för några dagar sen, då jag sa hej då till honom.
Men det är så svårt.
Har ingen aning om vad jag ska tro eller tänka längre.
Så nu tänker jag helt enkelt låta bli att tro och tänka.
Kommer bli en intressant period, hm, vadslagning på gång?!
Hur länge tror ni jag klarar av det? hahahaha
Aja, the time will tell..
Laaateeer
bläää =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0