Yapp Yapp

Jag är rädd för att fastna..
..Därför låter jag helt enkelt bli.
Yapp yapp ;-)

Trivs med tillvaron just nu.
Skolan är jätte bra, och alla som går där är väldans trevliga (både personal och elever), iaf vad jag märkt hitills.
Snart börjar dansen igen, kommer bli skönt. Ska nog dansa La style och streetdance iår, faktiskt.
Har jag och min nyblivande "sambo" tur, så kanske vi får nykeln till lägenheten redan imorgon. Det innebär att vi kan börja flytta saker redan i helgen, PERFEKT.
Har vi otur får vi helt enkelt vänta tills nästa vecka, men i vilket fall som hälst så bor jag snart i en egen lägenhet innom kort tillsammans med min vän Alex. Kommer bli riktigt kul.
Har redan bjudit ner mina bröder från Huddinge till nästa lördag så vi kan parta lite, Dennis har ju inte hunnit vara ute i Eskilstuna än, han har bara gått ut i sthlm, så det måste vi ta och ändra på.

Fick mitt jobbschema för september idag.
Det ser ut på följande vis: 
lör 1/9- LEDIG
fre 7/9- Nybro
lör 8/9- BK
fre 14/9- Nybro
lör 15/9- Valdemars
fre 21/9- Okänt pass
lör 22/9- BK
fre 28/9- Valdemars
lör 29/9- Valdemars

Så kommer jobba typ varje helg i september också, men det är lungt, fö eftersom jag bor i Etuna sen så kan jag parta i veckorna när jag inte har föreläsningar, och jag slipper bekymra mig över vart jag ska sova eller hur jag ska ta mig hem..weeeeyyy.

Aja, ska läsa lite nu, sen sova tidigt tror jag. Ska försöka somna tidigt iaf, går i skolan till halv fyra imorgon, sen hem och sova så jag orkar jobba på kvällen..
Seee yaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0