Uppdatering

Så vad händer just nu?
Var och kollade på en lägenhet i tisdags med Alex, en fyra. Båda två gillade den så vi åkte och gjorde en intresseanmälan, sen fick vi skriva hyreskontrakt direkt. Vilket betyder att nu har vi en lägenhet, på Bellmansplan. Otur att jag är höjdrädd för vi kommer bo på våning åtta.
Flyttar i den 1 September, eller tidigare, om vi kan få nykeln lite tidigre.

Gårdagen?
Igår var jag och tränade med tävlingsgruppen inför dansuppvisningen på strömsholmen på lördag. Egentligen skulle jag inte ens vara med, för jag har inte haft tid eller pengar till att kunna träna i sommar med dom andran. Men så ringde Ida och tyckte vi skulle köra gruppen, och den dansen kan jag ju sen innan, så det var inga problem. Efter det åkte jag hem till Sebban som fyllde år.
Jag, han, hans tjej och snuffsen drog och badade ett tag. Det var riktigt skönt. Sen blev man bjuden på tårta och käk.

Efter?
Efter det drog jag med hem till Lisa och Tommi och förfestade, sen blev det krogen med Lisa. Hade riktigt kul. Om några veckor är det min tur att ha förfesten då ;-) Somnade kanske runt halv fyra på natten, blev väckt av tommi tio över sex, fick väcka lisa för jag skulle vara i folkesta sjugo över sex så jag kunde åka med pappa till Strängnäs.
Så där satt jag och lisa som två zombies i bilen.

Sen då?
Sen kom jag äntligen hem, fick sova till tio sen skulle jag göra frukost till tobbe och ta ut hundarna. Sen kollade vi på Shrek 2, och jag sov en liten stund till.

Nu?
Just nu sitter jag här, ska tömma diskmaskinen, och sen börja packa ner lite saker från mitt rum hade jag tänkt.

Seeee yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0