Söndag

Denna söndag har jag tillbringat med att packa ner lite saker från rummet som jag ändå inte behöver just nu.
Ganska skönt att få det gjort, så slipper jag stressa med det sen.
Igår dansade jag på Strömsholmen, var bara med i en dans men dte gick bra, sen åkte jag och jobbade. Var en riktigt lugn kväll på jobbet, vilket var väldigt skönt.
Imorgon börjar högskolan, ska vara i sporthallen klockan tio, så jag och alex tar väl bussen som går halv nio till Eskilstuna. Går ett tåg tio över åtta, men dte är alldeles för tidigt, sen går det ett tåg sjugo i tio, och det är för sent. Vill ju inte riskera att komma försent första dagen.
Aja, nu ska jag ringa min baby Alex och be henne komma och hämta mig hehe...
Seeee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0