Let go

If you ever wanna work it out then stop denyin
Quit living in the past, it's time you faced the truth
If it's ever gonna work you gotta stop lyin'
Stop blamin' her when it's you


Let the past be the past, gotta let it go
You gotta know when to move on
You gotta know when to let go



Denna sommar har varit riktigt skönt.
Denna vecka får jag besked från högskolan om jag kommit in eller inte, om jag inte kommer in har j ag tre andra alternativ, antingen flytta till brorsorna i sthlm, eller med alex till etuna, eller till morsans polare i Västerås, beror helt på vart jag lyckas fixa jobb någonstans.
I helgen drar jag till Jönköping och Liseberg med några kompisar, blir nog kul. Skönt att komma iväg ett tag.
Annars har jag bara varit med Maria och Alex hela sommaren typ, eller dom senaste veckorna iaf.
Sov hemma för första gången på flera veckor i lördags efter jobbet. Gick upp runt halv två på söndagen, mamma gjorde frukost åt mig. Jag lovade henne att vara hemma hela eftermiddagen sen åka tillbaka till Stallarholmen. Jag damssög hallen, sen blev jag rastlös, så sjugo i tre typ var jag i Stallarholmen hehehe.
Finns inte så mycket mer att skriva just  nu, ville bara uppdatera lite ;-)


Seee yaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0