Kvällsinfo

Ja, här sitter jag denna onsdagskväll.
Ska snart sova. Är ledig imorgon, men ska in och fixa med det där kortet man måste ha så man kan komma in överallt på skolan, sen åka tåg mellan västerås och Eskilstuna (om jag nu skulle vilja göra det någongång, vem vet..) och bla bla bla.
Beställde böcker idag som jag måste ha till kursen jag börjat läsa, riktigt intressant faktiskt. Trivs på mitt program, och dom som går tillsammans med mig verkar faktiskt helt okay. =)

Idag kom studentkatalogen, det har varit väldigt lååånga "två veckor", och det jag menar med det är att på studenten sa dom att det skulel ta två veckor för katalogen att komma, men uppenbarligen tog dte lite längre tid.
Blev faktiakt nöjd med bilden, jag syns ju iaf där mitt i bilden bland mina klasskompisar ;-) hahaha,

Aja, orkar inet skriva så mycket idag faktiskt, börjar bli lite trött.
Så, Natti Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0