Gamla texter

Hittade lite gamla texter jag skrivit, tänkte lägga in dom här.

2005-10-30

Lyssna till ditt inre, där finns svaren på alla frågor.
Lev efter dina egna regler, ta vara på alla chanser som livet erbjuder och nöjd dig bara med det bästa.
Det är ditt liv och det finns ingen annan än du som kan göra dig själv lycklig, för det är du som gör valen.
Sen det viktigaste av allt; Man lär sig av sina misstag, så man kan gå vidare i livet som en starkare person.


Alla har vi drömmar, och vissa saker får helt enkelt förbli drömmar.

2006-02-01
Jag kanske inte alltid är den vakraste
Jag kanske inte alltid har samma åsikt som alla andra
Jag kanske inte alltid har rätt
Jag kanske inte alltid har något bra att säga
Men jag är iallafall jag, och det räcker för mig.
För vissa människor är jag ingen speciell,
men för andra är jag unik.
Man behöver inte vara älskad och omtyckt av alla, så länge man bryr sig om dom som betyder nått för en,
för då bryr dom sig tillbaka.
Det är det som spelar roll.


2006-01-08

Du lever nu, inte förut och inte sen
Du gör valen nu, inte i efterhand
Tänk, men inte för länge
Lev, men inte för tanklöst
Förstör inte nått som är ditt, på grund av andras val och tankar
Tolka dom här orden på ditt sätt, och gör det som känns rätt.


v.t 2006

-Om livet inte var lite komplicerat ibland, skulle man aldrig kunna andas ut under de lättare stunderna, och man skulle aldrig inse värdet av lycka.
Det behövs motgångar, för att kunna sätta värde på framgångar.



Allting löser sig alltid, om ett år från nu så kommer troligtvis alla problemen du har idag vara helt glömda, eller åtminstonde lösta.
Att leva i en ond, negativ cirkel har aldrig någon mått bra av.
Så njut av allt det posetiva istället för att klamra dig fast vid det negativa.


Sådär, det var texter skriva av mig hehe, ser ni, jag kan skriva saker om jag bara vill ;-)

Här kommer en text till min bästaste vän alexandra, fast den har jag inte skrivit själv, men tänkte den skulle passa bra nu när vi ger oss in i en ny fas i livet tillsammans och ska bli "kombos" hahahaha:

"For good times, and bad times
I'll be on your side for ever more.
Thats what friends are for!"

Sen det bästa citatet genom tiderna, ur one three hill:
Sex is the easy part,
to let someone get in your heart...thats the hard part.


Så då tackar jag för mina ord denna måndagskväll. Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0