Första skoldagen

Yes, idag var det första skoldagen, på högskolan, och shiiiiit vilken lång dag det har varit.
Först var det samling i sporthallen mellan tio och elva. Åkte dit tillsammans med Alex, sen skilldes vi åt när vi skulle följa med våra respektive program.
Så jag knallade iväg med beteendevetarna, fick info och lunch (satt och käkade kinamat i ett av klassrummen, smaskens ;-).....)
Sen efter det knallade vi iväg till en annan sal där vi blev uppropade och fick lite mer info om programmet, och sen påbörjade vi en kurs.
Var riktigt trött när jag åkte från Eskilstuna kl fyra. Hade typ fått en fem minuters rast bara.

Sen kom jag hem, då hade papprena från CSN kommit, så satte mig för att börja fylla i dom så jag kan få pengar sen.
precis när jag hade börjat fylla i ringde dom från mälardalens högskola och berättade att det fanns en plats ledig på Socionomprogrammet med inriktning Missbruk och rehab. Självklart tackade jag ja till den, vilket ebtyder att det har inte ens hunnig gå en dag och jag har redan bytt program, hehe, som tur var har jag inte missat så mycket.
Så imorgon börjar jag kvart över nio, istället för kvart över ett som jag egentligen skulle.

Nu sitter jag bara här hemma, är väldans trött.
Ska nörda lite framför datorn sen sova tidigt..
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0