En ny fredag

There you again boy on my mind
See you in my dreams all the time
oo baby boy your so fine...


Sitter hemma i lägenheten, va skönt att få sova ut idag.
Ska iväg på dansträning runt två, sen jobba ikväll.
Imorgon kommer alla sakerna som fattas till lägenhete, riktigt skönt. Kommer bli så fint.
Sen på imorgon kväll blir det förfest, sen krogen.
Var länge sen man var ute på lotus, senast för mig var på studenten, har ju jobbar varje helg hela sommaren typ, så har inte kunnat parta.
Kommer nog bli skojj skulle jag tro.

Är väldans seg faktiskt, har varit en lång vecka.
Orkar fan inte  jobba ikväll egentligen, men jag måste.
Bara att bita ihop.
Men nu ska jag laga lite lunch tror jag.

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0