Blåbär

Igår?
resten av gårdagen spenderade jag hos Alex. Tog cykeln hem till henne, sen badade vi bubbelpool och bastade lite. Ganska skönt faktiskt.

Idag?
Idag vaknade vi runt tio, tog en promenad med hennes hund och kollade på den fina naturen hahaha.
Sen slappade vi hemma hos henne framför tvn.
Efter ett tag blev jag sugen på paj, så vi knallade ut i skogen och plockade blåbär. Sen gjorde vi en paj, smakade riktigt bra. Efter det cyklade jag hem, sov några timmar, käkade mat, och sen gjorde jag mig iordning till jobbet.
Snart ska jag iväg till Oliver Twist, där jag jobbar ikväll alltså. Slutar halv tre inatt.

Imorgon?
Imorgon ska jag in till etuna klockan två och träna med tävlingsgruppen, sen fördriva tiden resten av dagen.
Klockan sju på kvällen ska vi dansa på festivalen, så kom och kolla;-)
Sen ska jag jobba på kvällen igen, Oliver Twist, till klockan halv tre som vanligt.

Längtar efter?
Längtar tills jag och Alex flyttar in i våran lägenhet, kommer bli så skönt =D

Seee yaaah


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad mysigt att plocka blåbär i skogen..

2007-08-17 @ 21:30:53
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0